reklama

1.máj, alebo úplná bezstarostnosť...

Ráno vstávam s vedomím, že tu máme konečne máj. Ani neviem prečo som si myslel, že tento deň pracovného pokoja bude nudný. No opak bol pravdou....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Z pôvodne nudného očakávaného dňa, sa stal pestrý pamätný deň pre mňa. Asi ťažko by najväčšia veštica uhádla čo sa mi tento deň prihodí. A to tu ešte nespomeniem, veci ktoré by som na internete nechcel zverejňovať... Takže toho bolo naozaj dosť. Okrem toho, že som sa doma dobre pohádal s mamou a opäť som si nedodržal moje slovo že sa budem učiť, som bol večer v kostole. Po omši som rozmýšľal kam len pôjdem, lebo som mal dostatok času. Tak napokon som sa rozhodol, že pôjdem kamoša z kostola odprevadiť domov a v duchu som si vravel, že sa aspoň porozprávam, lebo s týmto človekom kecám rád. Ako si tak ideme tradičným smerom do mesta, stále viac myslí na bagetu, pretože je veľmi hladný. A to ešte včera povedal, že sa bude bagetériám vyhýbať. No mal veľkú chuť na nejakú bagetu, tak sme napokon šli do bagetérie. Prvá bola zatvorená, keďže tam bol vyvesený nápis sanitárne voľno. Znechutený týmto oznamom, ktorý ani nevieme čo síce znamená, ideme do druhej bagetérie – tá už bola našťastie otvorená. Napokon si objednal lososovú bagetu. Veľmi si ju vychutnáva, ešte som počul dokonca aj jeho mľaskanie. Navrhnem mu poďme si sadnúť na lavičku, on súhlasí. Kecáme o úprimnosti, diskutujeme i o sci-fi, ktoré sa mne zdajú úplne odvrátené od pravdy. Medzitým okolo nás prebehnú dve baby dvakrát. Počas rozhovoru počujem zozadu bezstarostné pískanie. Zaujímavé, že sme sa rozprávali vtedy o veciach ktoré ma trápia. Myslel som si, že si dakto známy z nás robí srandu a celú dobu nás počúva, tak preto píska. No nie. Muž okolo štyridsiatky, ktorý má v ruke kufrík prejde okolo nás a ide na chodník. Zrazu sme prerušili rozhovor. A ja som sa začal neuveriteľne smiať. Možno sa nechal inšpirovať piesňou od Boba Marleyho Don´t worry, be happy, no každopádne ja som nechápal. Dačo také som ešte nevidel. Možno keď čítate tento článok sa vám to bude zdať ako celkom obyčajná vec, no pre mňa sú niekedy podstatné veci, ktoré sú pre ostatných úplne nenápadné. Ten človek išiel takým pohodovým krokom, že z neho sálalo úplné presvedčenie že má všetko v paži. Postupne ide na cestu, kde chodia autá, dokonca jeho jedno auto skoro zrazilo! Azda ani nie meter chýbal, no on si naďalej pískal ďalej a nič si nevšímal. Úplný flegmoš. Obdivujem tohto človeka, pretože zaiste ako každý človek má problémy aj on, no viditeľne ich bral na ľahkú váhu. A to často ani ja neviem. Nedokážem sa často vysporiadať s vecami čo ma obklopujú a robím si z nich ťažkú hlavu. Myslím že tento moment ako i následný rozhovor mi dal veľa. Bol to jeden z najkrajších dní v živote. S kamarátom som sa rozlúčil pri jeho bráne, potom som povedal ešte pár vecí. A tento večer pokračoval i ďalej a bol veľmi krásny... No to už si nechám pre seba.

Patrik Kelemen

Patrik Kelemen

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý má rád život ako taký... Zoznam autorových rubrík:  NHLŠportŽivotJaPolitikaNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu